czwartek, 30 sierpnia 2012

Energy Colors

Właśnie wróciłam z Poznania i stwierdzam, że jest tam bardzo wielu dobrze wyglądających młodych ludzi. Ta atmosfera która tam panuje, zainspirowała mnie do pokazania wam bardzo kolorowej i radosnej stylizacji :) 
Głównym elementem tego stroju jest spódnica w kwiaty, we wszystkich możliwych kolorach, zapinana na złoty zamek z tyłu. Do tego dobrałam białą koszulkę z wycięciami pod którą nałożyłam żółty neonowy stanik przykuwający uwagę, czarne koturny, oraz czarną torebkę na łańcuszku.
Jest to wyjątkowo dziewczęcy look, dla odważnych dziewczyn lubiących poeksperymentować z kolorami.
Każdego dnia wyrażam to jaki mam nastrój poprzez ubiór, także oby taki humor utrzymał się jak najdłużej :)



I just got back from Poznan and I think that there are very many good-looking young people. The atmosphere that prevails there, inspired me to show you a very colorful and joyful styling. :)
The main part of this costume is a skirt with flowers, in all possible colors, fastened with a gold zipper in the back. For this I choose a white shirt with cutouts under which I applied neon yellow bra eye-catching, black wedges, and a black handbag on a chain.
It is a very girly look, for the brave girls who like to experiment with colors.
Every day I have to express a mood through the clothes, even the humor would be maintained as long as possible :)










  skirt - zara
t-shirt - my own design
bra - h&m
wedges - new look
handbag - bershka

fot. Joanna Biernacka     

xoxoxoxo MEGG

4 komentarze:

  1. Śliczne włosy! Bardzo fajne buty, a kiecka idealna na ciepłe dni.

    http://small-maybel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Ciekawy blog,oby tak dalej! ;)
    Ja już obserwuję i czekam na Twoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dodane :)
    Świetna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń